Paskutiniai (nors dar ne paskutiniai) Ispudziai


Nežinau net kaip apibudinti savo paskutinius įspūdžius apie stažuote ir gyvenimą Lietuvoj. Manau kad galėčiau pradėti sakydama kad mano laikas toks prasmingas ir įdomus buvo dėka labai malonių ir dosnių žmonių. Nuo darbovietes Teisingumo Ministerijoj iki nauju pažinčių mieste ir kaime, man ne tik gamta ir vietove palieka įspūdi, bet ir tie žmones kurie mane ten priėmė. Iš savo stažuotes atsiimu visiškai nauja būdą žiūrėti i užsienio juridinę veiką, registravimą, ir valstybes įtaką kuriant ir atnaujinant įstatymus ir nuostatus. Man buvo proga dirbti ir bendrauti su žmonėmis teises srity, ir tai padeda man pačiai spręsti ar aš tokius darbus ar mokslus norėčiau siekti. Šią stažuote suteikia man proga naudotis savo lietuviu kalba ir politiniu mokslu žinias, ir tuo pačiu aš gerai jaučiuos kad profesinėje aplinkoje sugebėjau susikalbėti ir savo nuomone pasidalinti.

No comments:

Post a Comment